نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان برای افراد مبتلا به کیست 8.1cm کلیه استدرمان برای افراد مبتلا به کیست کلیه 8.1 سانتی متر چیست؟ معمولا، بدون نیاز به درمان کیست ساده کلیه اگر هیچ علامتی ندارد. اما یک بار آن را رشد بیش از حد بزرگ، شما باید برای درمان آن به تسکین علائم ناشی از آن.

کیست های ساده هستند رایج ترین نوع کیست کلیه، معمولا، آن را به آسیب ایجاد نمی کند. اما برای افراد مبتلا به کیست کلیه 8.1 سانتی متر در کلیه، آنها باید اقدامات بلافاصله، به دلیل آن را به اندازه کافی بزرگ را به صدمه به کلیه ها است، در نتیجه بسیاری از علائم به ارمغان بیاورد.

درمان برای افراد مبتلا به کیست کلیه 8.1 سانتی متر چیست؟

یکی از سوراخ پمپاژ سیال است، یک دکتر کیست با سوزن بلند قرار داده از طریق theskin، با استفاده از سونوگرافی برای راهنمایی سوراخ.درن دکتر (آسپیراسیون) کیست و ممکن است پس از آن کیسه خالی با یک راه حل که حاوی الکل را پر کنید. این باعث می شود که بافت به سخت و شانس عود را کاهش می دهد. زخم پایین فضای درون کیست به نام اسکلروز.

در برخی موارد، کیست باز خواهد گشت و دوباره پر کردن با مایع. دکتر شما ممکن است به عمل جراحی است که مستلزم بیهوشی عمومی و یک برش بزرگ را توصیه کند. در این روش، جراح می نازک، روشن لوله مشاهده درج نام لاپاراسکوپ و دیگر ابزار برای تخلیه مایع از کیست و حذف و یا رایت دیوار بیرونی آن به آن را نگه دارید از اصلاح.

هر دوی آنها می تواند به بیمار کمک کند بهتر زندگی می کنند، اما آنها ممکن است به عفونت منجر شود و کیست ممکن است عود دوباره، چه بدتر، ممکن است کلیه در طول درمان آسیب برساند.

اگر شما می خواهید بدانید اطلاعات بیشتر در مورد درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، شما می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم و یا مشورت ارسال ایمیل به ما، ما مشاوره رایگان برای شما در اسرع وقت فراهم می کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com

http://www.kidney-treatment.org/pkd-treatment/1521.html





:: برچسب‌ها: درمان PKD، کیست کلیه، چه محصولات treament از 8 , 1cm کلیه کیست است ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: